ÇİÇEK ÇEŞİTLERİ VE ÇİÇEK TÜRLERİ

Çiçek Çeşitleri ve Çiçek Türlerinin Bakım Bilgileri


Tüm çiçek türlerinin bakım bilgilerine, sulama yöntemlerine, çoğaltma ve sulama bilgilerine aşağıda içeriklerimizden ulaşabilirsiniz. 


                                            






                 İPEK ÇİÇEĞİ / KEDİ TIRNAĞI BAKIMI



,



ANTORYUM BAKIMI 

































Yorum Gönder

  1. Merhaba, ben sizin blogunuzu sık sık ziyaret ediyorum. Sayenizde çok şey öğrendim, öncelikle bu nedenle teşekkür ederim. Benim bir çiçeğim var, elden ele küçücükken elime geçti, adını bilmediğim halde çiçek açtırmayı başardım. Size bir fotoğraf göndersem tanırsınız diye düşünüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Banu Hn;
      İlgi alakanız için çok teşekkür ederiz.Elimizden geldiğince yardımcı olmaya çalışıyoruz.
      https://www.facebook.com/mevsimlikcicekvebitkibakimi adresinden fotograf gönderebilirsiniz.

      Sil
  2. Gerçi nasıl fotoğraf göndereceğimi de bilmiyorum. Yardımcı olabilir misiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba ;

      https://www.facebook.com/mevsimlikcicekvebitkibakimi adresinden mesajlar bölümünden fotograf gönderebilirsiniz.

      Sil

[blogger]

Author Name

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.